§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym dachowe.com.pl prowadzony jest przez Pawła Werę. NIP 5551808574 , REGON 771270691 .
- Siedziba firmy:
- ul. Torowa 1
- Pawłówko
- 89-620 Chojnice
- kom. 795 580 488
- e-mail: sklep@dachowe.com.pl
Regulamin Sklepu dachowe.com.pl określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca – Firma dachowe.com.pl Paweł Wera z siedzibą w Pawłówku, przy ul. Torowej 1, kod pocztowy 89-620 Chojnice, NIP 5551808574, REGON 771270691.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym dachowe.com.pl
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą. Dokładnie określa rodzaj oraz liczbę zamawianych Produktów.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Konto - konto klienta w Sklepie; są w nim gromadzone dane osobowe i adresowe podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Koszyk – miejsce, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu; w zakładce „Koszyk” możliwe jest dokonywanie zmian w Zamówieniu, np. zmniejszenie lub zwiększenie liczby Produktów lub ich całkowite usunięcie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia - formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Produkt – każdy przedmiot dostępny w Sklepie, będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 3 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu,
- aktywne konto na poczcie elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 4 Informacje ogólne
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane niepożądanym działaniem osób trzecich lub niezgodnością Sklepu internetowego z zapleczem technicznym Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w złotówkach, nie obejmują kosztów wysyłki.
- Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
§ 5 Zakładanie Konta w Sklepie
- W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła.
- Posiadanie Konta umożliwia przeglądanie ostatnich zamówień, zarządzanie adresami wysyłkowymi i adresami rozliczeniowymi, a także edytowanie hasła.
- Założenie Konta w Sklepie jest całkowicie darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła podanych i zatwierdzonych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. W prawym górnym rogu strony, obok ikonki z koszykiem, będzie wyświetlała się kwota, na jaką złożono Zamówienie.
- Po wybraniu odpowiednich Produktów klikamy przycisk „Przejdź do kasy”.
- W zakładce „Szczegóły płatności” uzupełniamy dane osobowe oraz adresowe. Wybieramy także sposób wysyłki oraz metodę płatności. Potem klikamy przycisk „Kupuję i płacę”.
- o zaksięgowaniu płatności, Sprzedawca realizuje Zamówienie.
- Jeśli posiadamy Konto, wystarczy się na nie zalogować. Wówczas nie trzeba już uzupełniać danych osobowych i adresowych.
- Gdy towar z zamówienia jest niedostępny w wyniku błędu magazynowego (brakuje go na magazynie sklepu lub u jego dostawców) Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i ma prawo podjąć decyzję o dalszym sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
§ 7 Płatności
Na każdy sprzedany Produkt wystawiamy paragon lub fakturę.
Dostępne metody płatności:
- przelew tradycyjny na konto bankowe Sklepu,
- przelew typu PayU – Płatności Online.
- płatność przy odbiorze
W przypadku płatności przelewem na konto Sprzedawcy, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia na adres e-mail zawierający dane bankowe i numer zamówienia. Klient dokonuje wpłaty bezpośrednio na konto bankowe Sklepu. W tytule płatności należy wpisać numer zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Jeśli Klient zdecyduje się na dokonanie płatności przez operatora PayU, musi zapoznać się i zaakceptować warunki regulaminu PayU.
Na końcu Klient musi zaznaczyć, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży i sposób dostawy
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
- Wszystkie zamówienia widoczne są w zakładce „Koszyk”.
- Po złożeniu Zamówienia i otrzymaniu płatności za Produkt, Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia. O każdym z tych etapów Klient jest informowany mailowo.
- Klient ma prawo wyboru dwóch sposobów dostawy:
a. bezpośrednio do Sklepu – odbiór osobisty (bezpłatny),
b. poprzez kuriera wskazanego w opisie Zamówienia. - Sklep realizuje dostawy tylko na terenie Polski.
§ 9 Zwrot zamówionych Produktów
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania Produktu. Ma także obowiązek zwrócić Produkt w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych.
- Klient może odstąpić od Umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1.
§ 10 Reklamacja
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie.
- Zaleca się, aby w reklamacji były zawarte konkretne informacje na temat wady Produktu, daty jej wystąpienia oraz dane osobowe Klienta składającego reklamację, wraz z jego oczekiwaniami.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany Produkt na nowy lub zwróci wartość kupionego Produktu.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.
- Towar zamawiany pod indywidualne wykonanie (różne długości, przekroje, kolor itp.) wg. wskazania kupującego nie podlega zwrotowi
§ 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
- Klient ma prawo dostępu do danych osobowych oraz ich edycji.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. O każdej zmianie w Regulaminie Sprzedawca poinformuje Klienta poprzez informację umieszczoną na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym przede wszystkim ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych.